sobota 8. dubna 2017

Seznamy

Co mi bude chybět?
  1. samostatný pokoj
  2. mít jen jednoho spolubydlícího
  3. možnost chodit do posilovny / tělocvičny / na bazén úplně zdarma
  4. čas chodit do výše zmiňovaného kdy se mi zachce
  5. klid
  6. usměvaví lidé
  7. usměvavé prodavajdy
  8. prodavajdy, které balí nákup rovnou do tašky
  9. sleva v supáči pro studenty
  10. energy tyčinky, nejvíc clif bar, ale oblíbila jsem si jich víc, musím najít nějaké dobrotky v Česku
  11. javorové sušenky
  12. kvalita zdejšího ovoce a zdejší zeleniny
  13. kancelářské židle v učebnách ve škole
  14. hezká škola
  15. david simpson

Tohle je jen ukázka příchutí - čokoládové brownie, kokosová čokoláda, mandlová čokoláda, bílá čokoláda s makadamiovými oříšky, perníček, křupavé burákové máslo, kokosová plněná mandlovým máslem - tyhle všechny už jsem ochutnala a ještě mě čeká čokoládová plněná lískooříškovým máslem.

Co mi nebude chybět?
  1. zdejší vítr
  2. zdejší výkyvy počasí
  3. otázka "how are you?" // "how its going?" na kterou se ptá automaticky každý. je to tak otravně neupřímné.
  4. zdejší kohoutková voda, je v ní moc chlóru
  5. zvuk zdejších sanitek. bydlím naproti nemocnice. a jednou mě to dokonce probudilo uprostřed noci. je to extrémně nepříjemné.
  6. můj spolubydlící, poslední dobou mi leze trošku na nervy:-) např. už pětkrát během svého vaření spustil požární alarm.. a je to prasátko.

Na co se těším?
  1. polštář (ano, stále spím na tom pidi polštářku z letadla)
  2. povlečení (ne, nepořídila jsem si povlečení)
  3. rychlovarná konvice (každý den si vařím vodu na čaj v rendlíku, asi třikrát denně)
  4. jazyk český 
  5. bábovka, štrůdlíček
  6. až si něco upeču - např. poppy cake, domácí musli nebo sušenky s brusinkama - tzn. těším se na nádobí:-D
  7. až nebudu utrácet za jídlo majlant
  8. až si lehnu na gauč
  9. na sousedy... :-D
  10. na welcome dinner se sourozenci v Pizze Coloseum v Ostravě, kterou platí sestra jupííí:-D
  11. na svoje oblečení, které jsem musela zanechat doma tzn taky na:
  12. výběr tepláčků!!!
  13. české speciality, mimojiné Lučina či eidam
  14. na všechny miláčky. tohle by samozřejmě měl být bod číslo jedna, ale není to seřazené podle důležitosti, takže klídek
  15. na svého zbrusu nového synovce Samuela Petroviče Jurkoviče a jeho bráchu Maxima Petroviče Jurkoviče (který si mě zřejmě nebude pamatovat)
  16. na nový traktor!!!!
  17. na vůni ostravska:-D
  18. na stravenky z prosince, které jsem velmi chytře neprojedla na konci prosince, ale schovala jsem si je, protože jsem tušila, že přijedu chudá jako kostelní myš :-) 

Tohle je Maximova poslední fotka, kterou mám v telefonu. Doufám sestro, že ti nevadí, že ho tady takhle zveřejňuju, ale přijde mi to hrozně vtipné, i po více než třech měsících:-D
Břicho má tak nacpané cukrovím:-)

2 komentáře:

  1. No nevadí, ale podotknu, že takové břicho už nemá :-D a myslela jsem spíš, že to bude welcome lunch :-D ale jak chceš.:-)

    OdpovědětVymazat