sobota 15. dubna 2017

Toronto #3 - Lívance & Ripley's Aquarium


Den začal opět snídaní ve stylu all you can eat.
Tentokrát jsem si otoustovala dva bagely, jeden celozrnný a druhý "skořice-rozinky", dva jsem namazala burákovým máslem a obložila kolečkama banánu, jeden jsem namazala meruňkovou marmeládou a poslední marmeládou z lesních plodů.

Pokud vám tyhle informace připadají zbytečně podrobné, pak asi nechápete, že miluju jídlo a opravdu si ho užívám a za rok chci vědět, co jsem to v tom Torontu jedla.

Z hostelu jsem odcházela něco po 11 směr School Restaurant - asi 45 minut chůze. Měla jsem svou Canadiens čepici a stalo se něco velmi nečekaného. Naproti mě šel chlapík, který měl na hlavě taky Canadiens čepici! A nastavoval jakože "pěst", takže jsme si dali "pěst", jak jsme se míjeli a ještě říkal "dnes večer to dáme". Nedali jsme, Canadiens prohráli první zápas play off. Ale neva, včera v noci zase vyhráli.

Do School restaurace jsem šla na jistotu na tyhle mega lívance.


Kromě javorového sirupu jsem k nim měla taky šlehajdu a kopeček jakože zmrzliny, ale bylo to ve skutečnosti máslo ochucené třtinovým cukrem, mňam! Kousek jednoho lívance jsem nedojedla, jinak bych praskla.

Po jídle jsem se vydala směr Ripley's Aquarium of Canada.



Bylo tam spoustu malých dětí a u tohohle akvárka to bylo samé "mamko, já vidím Dory!" "jéé to je Dory" "kde je Nemo?" "nemůžu najít Nema".

Takže u tohoto akvárka jsem se rozhodla, že moje děti budou vypadat jinak. Místo tabletů dostanou encyklopedie a před večeří budou řešit logické hádanky a dokud je nevyřeší, nedostanou najíst.

To jen taková vsuvka bokem.


Na téhle fotce jde vidět ryba s nádorem / bradavicí na hlavě. Byla to moje nejoblíbenější ryba, sledovala jsem ji hodně dlouho, ale je to vlastně docela škaredé, ten její výrůstek, ale pořád jsem musela přemýšlet nad tím, jestli má problém najít si kamarády s tímhle na hlavě.



Vím, že tahle fotka je nic moc, protože rybka je máznutá, ale chci jen ukázat, kolik různých druhů rybek tam bylo - milion.


Tohle je ta s nádorem / bradavicí.


Po tomhle akvárku jsem zamířila do "tunelu" - nalevo i napravo ode mě a taky nademnou plavaly rybky / želvy.


A žraloci.



Tady tenhle tvor byl můj nejoblíbenější. Neplaval, asi nějaký lenoch, prostě jen ležel na tom tunelu a takhle se "díval" přímo dolů na nás.





Tahle rybka vypadá příšerně, co říkáte? Nějací lidé se tam bavili o tom, že vypadá jako brambora.









Jak si můžete povšimnout, nejvíce mě zaujaly "spodky ryb" :-D







Úplně na začátku prohlídky byla expozice "Kanadské vody", ale to mě upřímně moc nefascinovalo, byli tam nějací kapři.

Nic moc jsem od toho akvárka nečekala, ale docela se mi to líbilo! A hlavně mě to přivedlo na tu myšlenku, že moje děti dostanou encyklopedie, takže rozhodně návštěva akvárka stála za to.

Nejdivnější bylo, když jsem první koukala na raky v akváriu a potom jsem šla do supáče, kde sice taky měli raky v akvárku, ale určené trochu k jinému účelu.

V supáči jsem si koupila hummus, celozrnnou bagetu a cestou na autobusové nádraží ještě velký zelený čaj v Tim Hortons, který mi dali ve vánočním kelímku, a všechno jsem to pak na tom autobusáku na bezďáka jedla. Dezert mini skořicové šneky pak ještě v autobuse do Londýna.



A zítra večer letím domů. 
Doufám, že všechno dobře dopadne, a v pondělí večer ulehnu do své postele vedle své plyšové ovečky.
Už se těším, až se pustím do všech těch dobrot, které jsem si na cestu nakoupila.
Snad ta cesta s nimi rychle uteče.
Už teď jsem nervózní, asi cestovní horečka.

Žádné komentáře:

Okomentovat